Blog
Płatności i dostawa

Dostępne formy płatności:

  • Za pobraniem - zapłata uiszczana jest przy dostawie, moment realizacji zamówienia zaczyna się w momencie potwierdzenia zamówienia przez sklep. 

  • Przedpłata na konto - zapłata uiszczana przelewem na nasze konto przed wysłaniem przesyłki, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. 

  • PAYU - płatność realizowana przez system płatności online, możliwość zapłaty bezpośrednio z konta, kartą, oraz możliwość zakupu na raty bez wychodzenia z domu. Płatność chroniona przez program ochrony kupujących.

    • Raty PAYU - płatność realizowana przez system płatności online PAYU

Wysyłka i koszt dostawy

Posiadamy kilka form dostawy:

      • Odbiór własny w punkcie - Klient podczas składania zamówienia zaznacza odbiór własny, mailowo informujemy z jakiego miejsca jest możliwy odbiór i umawiamy się na dzień odbioru.

      • Dostawa spedycyjna - kurierska - Towar dostarczany jest do klienta firmą spedycyjną lub kurierską, np. firma Geodis, DPD, Fedex, Ambro Express, Inpost, wcześniej klient jest informowany, oraz ustalany jest dzień dostawy.

      • Dostawa własnym transportem - Towar jest dostarczany naszym transportem, w wyznaczonym dniu w zależności od regionu polski, wcześniej informując klienta.

      • Dostawa Pocztą Polską - Towar jest dostarczany przez Pocztę Polską, klient jest informowany o dniu dostarczenia przesyłki. Pocztą Polską dostarczamy małe przesyłki np. nakładki na materac.

Koszty dostawy materacy, stelaży oraz produktów oznaczonych dostawa gratis lub oznaczonych promocją, dostarczanych przez naszą firmę jest Bezpłatny. Klient pokrywa tylko koszt zamówionego towaru. Termin planowanej wysyłki, zawarty jest przy każdej karcie produktu, są to maksymalne terminy wysyłki towaru. Koszt dostawy jest uzależniony od wielkości i jest podany w koszyku produktów. Warunki dotyczą dostawy na terenie Polski, Istnieje możliwość dostawy mebli na terenie całej Europy za opłatą, koszty opłaty są wyliczane na podstawie wielkości zamówienia oraz miejsca dostawy - prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu zapytania o koszt dostawy.

Bezpieczeństwo przesyłki - materace, paczki, meble pakujemy w dwie grube folie oraz dodatkowo w karton. Przywiązujemy do tego duża wagę, aby uniknąć jakikolwiek uszkodzeń. Dodatkowo wszystkie paczki, materace wychodzą od nas są ubezpieczone, prosimy dlatego sprawdzić stan przesyłki dostarczonej Państwu w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody, który będzie stanowił podstawę do reklamacji. Jeżeli kurier odjechał skontaktuj się z kurierem lub ze sklepem w celu przyjazdu kuriera, oględzin przesyłki i spisaniu protokołu szkody. Spisany protokół szkody w oryginalne należy przesłać na nasz adres a o dalszym postępowaniu będziemy informować na bieżąco.

Dostawa  - kurierzy oraz firmy spedycyjne pracują zazwyczaj w godzinach od 8-16, uzależnione jest to od miejscowości i terenu, Transport - dostawa nie obejmuje usługi wnoszenia, takiej usługi nie zapewniamy.

Kategoria Produktów "Meble dostępne od ręki" posiadamy we własnych magazynach i wysyłamy najpóźniej w ciągu 24 godzin.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl