Blog
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE - Tryb postępowania reklamacyjnego

 

1)Reklamacja gwarancyjna

Krodi Paweł Kropiwncki jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego --Wzór--, W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o wypełnienie danych w formularzu reklamacji gwarancyjnej. Po prawidłowym wypełnieniu druku reklamacji gwarancyjnej, jest on przesyłany do producenta i to on kontaktuje się bezpośrednio z Państwem w celu załatwienia reklamacji.  Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmuje się chwilę odebrania produktu przez producenta.

 

2) Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową:

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z umową są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). Zawiadomienia o niezgodności Produktu z umową oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy reklamacje@krodi.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

3) Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego:

Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego Usługobiorca może składać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy reklamacje@krodi.pl lub też korzystając z formularza kontaktowego zamieszczonego w zakładce Kontakt na stronie Sklepu internetowego bądź pisemnie na adres Właściciela Sklepu. Zalecamy podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Reklamującego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny sposób podany.

 

ZWROTY TOWARU – Tryb postępowania

 

Jako konsument masz prawo zwrócić towar – odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia jego otrzymania. Będziemy wdzięczni za podanie w miarę możliwości przyczyny powodu zwrotu, ponieważ da to nam ważne informacje i wskazówki.

 

Jak zwrócić towar:

Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór przykładowego formularza zwrotu towaru jest  poniżej:

Formularz zwrotu(PDF)    Formularz zwrotu(DOC)

 

Oświadczenie, może być przesłane na adres mailowy reklamacje@krodi.pl, lub listownie na adres naszego sklepu. Po otrzymaniu oświadczenia skontaktujemy się z Państwem i wskażemy na jaki adres odesłać towar. Prosimy wtedy niezwłocznie o jego przesłanie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.

 

Uwaga Ważne:

Pamiętaj ponosisz bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej do sklepu (odesłania towaru do nas). Prosimy o nie przesyłanie do nas paczek „za pobraniem” oraz na adres biura, ponieważ nasza obsługa nie ma możliwości ich odebrania.

Będziemy wdzięczni za zwrot towaru nie noszących żadnych śladów użytkowania oraz posiadającego wszystkie metki, karty gwarancyjne– ułatwi nam to dalszą sprzedaż takiego towaru. Pamiętaj, że zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy w miarę możliwości również o dołączenie paragonu lub faktury oraz pisma otrzymanego po wysłaniu do nas oświadczenia, ułatwi nam to szybszą obsługę zwrotu. Po odstąpieniu od umowy otrzymasz od nas niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrot zapłaconej ceny zwracanego towaru.Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki i szybkość jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl