Materace i Stelaże na wymiar
Szukasz nietypowego rozmiaru Materaca lub stelaża dobrze trafiłeś, tak wygląda nasze hasło prz...
Szukasz nietypowego rozmiaru Materaca lub stelaża dobrze trafiłeś, tak wygląda nasze hasło prz...
Gratisy do wyboru, Promocja z firmą Janpol tylko u nas
Przed wysłaniem do nas zapytania zajrzyj do sekcji poniżej "Częste pytania", w której podaliśmy odpowiedzi na najczęściej występujące pytania, związanie z zakupami w naszym sklepie.Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, wybierz dogodną dla Ciebie metodę kontaktu.
Pamiętaj pracujemy
Poniedziałek - Piątek w godzinach 8 - 18
Skorzystaj z: | formularza kontaktowego |
Wyślij email: | krodi@krodi.pl |
Zadzwoń: | +48 79 666 91 48 |
Częste pytania
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje o przyjęciu zamówienia - wtedy po weryfikacji otrzymasz email o tym iż rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, transport towaru może być następujący możesz:
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata, raty, przelew) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynoszą: od darmowej dostawy(promocje jeśli takie występują) do maksimum 250 złotych.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
» szczegółowy opis form płatności
Nie, nie posiadamy własny punktów odbiorów.
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Tak, na każdy produkt czy usługę jest wystawiana faktura lub paragon, jest ona dosyłana na adres mailowy podany przy zamówieniu. Bez względnie czy prowadzisz firmę. Jeśli nie dostałeś paragon a chciałbyś mieć fakturę napisz, a ową prześlemy.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 79 666 91 48.
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 79 666 91 48.
Wysyłka Kurierem - w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. Pamiętaj Kurier skontaktuje się z Tobą przed dostarczeniem przesyłki.
Transport własny - Jeżeli dostawa miała by nastąpić naszym transportem, zostaniesz wcześniej poinformowany o dostawie, Telefonicznie i mailowo tak abyśmy mogli się umówić na konkretny dzień i dostawę,
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu lub w zakładce gwarancje, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Zawsze przed odebraniem przesyłki powinieneś sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu szkody ewentualnie odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 79 666 91 48.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
» szczegółowa procedura zwrotów
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.